Naamsbekendheid

7 tips om online naam op te bouwen

Wil jij ook weten hoe je online naam opbouwt voor je bedrijf? Lees dan deze nieuwe blog! Het begint allemaal met ‘waarom’. Waarom doe je wat je doet en wat zijn jouw drijfveren? Met de juiste focus en een goed verhaal ga je bouwen aan vertrouwen, naamsbekendheid en je online expertstatus.

LEES MEER
Kies jij voor een quick fix of voor een gedegen online aanpak - Online Marketing Expert

Kies jij voor een quick fix of voor een gedegen online aanpak?

Je wilt online marketing inzetten om je bedrijf te laten groeien, maar hoe? In de praktijk ga je vooral reactief, adhoc om met online marketing en ben je niet bezig met het behalen van je langetermijndoelen. Online een reputatie en vertrouwen opbouwen kost tijd, maar als je het goed aanpakt en de Know, Like, Trust Factor weet te bemachtigen gaat dit je zeker lukken. 

LEES MEER
7 groeipijnen tijdens het opschalen van je bedrijf - Online Marketing Expert

7 groeipijnen tijdens het opschalen van je bedrijf

Je bedrijf bevindt zich in een groeifase en je hebt besloten om door te groeien naar het volgende niveau. Fantastisch, maar dat gaat meestal niet zonder slag of stoot. Vergelijk het met de situatie waar je je in bevond tijdens de opstartfase van je bedrijf, maar dan complexer, grootser en meestal gemoeid met grotere investeringen.

LEES MEER
Sta jij offline én online bekend als expert Hoe bereik je dat - Online Marketing Expert

Sta jij offline én online bekend als expert? Hoe bereik je dat?

Je hebt een succesvol bedrijf, goed gewaardeerde producten of diensten en je staat met jouw ervaring en kennis bekend als een expert op je vakgebied. Maar komt dit ook tot uiting via je online kanalen? Hoe goed je offline reputatie ook is, online communicatie vormt steeds meer het uitgangspunt.

LEES MEER
Slimmer met leads omgaan in minder tijd - Online Marketing Expert

Slimmer met leads omgaan in minder tijd

Wil jij meer klanten en omzet in minder tijd? Dan is het belangrijk om slimmer met je leads om te gaan. Geautomatiseerde e-mailmarketing is een manier om veel mensen te bereiken en ze ervan te overtuigen mee te gaan op jouw klantreis. Door het inzetten van funnels kost het opvolgen van leads minder tijd. Zo kun je met weinig moeite sneller groeien.

LEES MEER
9 tekenen dat je bedrijf klaar is om te groeien - Online Marketing Expert

9 tekenen dat je bedrijf klaar is om te groeien

Krijg je het steeds drukker met jouw bedrijf, dat je zelfs in je vakantie hebt gewerkt en heb je ondanks dat het idee dat je nog steeds kansen en omzet misloopt? Dit zijn slechts 2 van de 9 tekenen dat je bedrijf klaar is om te groeien.

LEES MEER