Versimpel je funnel vergroot je impact en resultaat

Versimpel je funnel en vergroot je impact en resultaat

Het is al laat, maar je kunt de slaap niet vatten. Je hoofd zit vol ideeën en je gedachten volgen steeds weer een nieuw spoor met nóg meer mogelijkheden. Als ondernemer zie je overal kansen. Kansen om je klanten beter te bedienen, in te spelen op verschillende behoeften van je doelgroep én kansen voor een nieuw product- of dienstaanbod. Om die ideeën te verwezenlijken heb je de afgelopen jaren behoorlijk aan je online marketing gebouwd.

Marieke van Nispen - Online Marketing Expert - 12

Een tijdloze funnel maken op basis van de klantreis

Welke 5 fases doorloopt je klant en waarom is dat belangrijk bij het maken van een ‘evergreen’ funnel? Ik zal het niet mooier maken dan het is: in het maken van een marketing funnel gaat behoorlijk wat inspanning, tijd en dus ook geld zitten. Als je het goed wilt doen tenminste, maar daar ga ik […]

Online Marketing Funnel Analyse

Doelgericht adverteren op LinkedIn – voor meer kwalitatieve leads

Waarom op LinkedIn adverteren en wat levert het op? Adverteren op LinkedIn, da’s toch heel duur? Als ik voor iedere keer dat ik deze vraag kreeg een euro ontving, nou dan kon ik inmiddels lekker op vakantie! 😉 Mijn antwoord hierop is misschien een open deur, maar “dat ligt er aan”. De discussie die je […]

Waarom is advertentiestrategie belangrijk

Waarom jij online klanten misloopt

Heb je een leads-, funnel- of salesprobleem? Goeie vraag hè? Of denk je: “mens waar heb je het in hemelsnaam over? Ik steek elke maand een hoop geld in online marketing, maar het verdient zich nog niet terug. Dat is het probleem”. Je hebt volkomen gelijk, dat is het probleem dat je erváárt; het symptoom. […]

Hoe je jouw webinar online moet promoten

7 effectieve manieren om je webinar online te promoten

De eerste uitdaging; zorgen dat voldoende mensen zich inschrijven, daar heb je in het voortraject al hard aan gewerkt. Je funnel en online advertenties doen hun werk en je hebt je webinar op allerlei manieren gepromoot. Je eerste missie is geslaagd, want de aanmeldingen voor je webinar komen lekker op gang. Goed bezig! Maar dan […]

Je ideale doelgroep bepalen voor een funnel die resultaat oplevert

In de kennismakingsgesprekken met potentiële klanten merken we dat zij vaak precies weten wat ze willen. Ze hebben bepaalde doelen voor ogen en ze weten dat ze die doelen kunnen behalen door funnels in te zetten. Wat ze zich vaak níet realiseren, is dat de basis voor dit alles nog op losse schroeven staat. […]

Zo stem je je content af op je online marketingstrategie

De eerste uitdaging; zorgen dat voldoende mensen zich inschrijven, daar heb je in het voortraject al hard aan gewerkt. Je funnel en online advertenties doen hun werk en je hebt je webinar op allerlei manieren gepromoot. Je eerste missie is geslaagd, want de aanmeldingen voor je webinar komen lekker op gang. Goed bezig! Maar dan […]

Haal meer uit je webinar met deze tips

10 tips om meer uit jouw webinar te halen

De eerste uitdaging; zorgen dat voldoende mensen zich inschrijven, daar heb je in het voortraject al hard aan gewerkt. Je funnel en online advertenties doen hun werk en je hebt je webinar op allerlei manieren gepromoot. Je eerste missie is geslaagd, want de aanmeldingen voor je webinar komen lekker op gang. Goed bezig! Maar dan […]

Waarom is advertentiestrategie belangrijk

Waarom is een advertentiestrategie zo belangrijk?

Een willekeurige advertentie levert je niet zomaar kopende klanten op
Veel ondernemers denken dat ze met adverteren de kortste weg naar Rome nemen. Ze richten hun advertentiecampagne direct op het verkopen van hun product of dienst en verwachten dat dit direct meer kopende klanten gaat opleveren. Helaas is dit toch echt wat kort door de bocht. Stel je eens voor dat je op een feestje in gesprek […]

Online aanbod blog

Sla je met jouw online aanbod de plank mis?

Je bent al een tijdje aan het ondernemen en je biedt jouw producten, diensten of trainingen in een bepaalde vorm aan, waar je goed over nagedacht hebt. Het is afgestemd op je doelgroep en op datgene waar jij jouw ideale klant bij kan helpen. Toch loopt het geen storm. Op de een of andere manier vindt je online aanbod geen aansluiting bij je doelgroep. Je begrijpt niet hoe dit kan, want als je mensen persoonlijk spreekt zijn ze altijd heel enthousiast […]

Zo zet jij webinars in als succesvolle online marketing tool

Deze online marketingtool zat voor 2020 al flink in de lift (wij zijn al een tijdje fan). Maar nu we sinds ruim een jaar bijna alles op afstand moeten doen, is de populariteit explosief toegenomen. Waar hebben we het over? Webinars natuurlijk! Veel ondernemers zagen webinars plotseling als hét alternatief voor live acquisitie of presentaties. En dat kan het ook zijn als je een webinar op de juiste manier inzet. […]

Ben je klaar voor een marketing funnel?

10 tekenen dat je nog niet aan een marketing funnel toe bent

En 10 tips om ervoor te zorgen dat je we1l voorbereid bent. De funnel, ofwel marketing funnel, is populair. Heel populair. Niet alleen in marketingland, ook ondernemers verdiepen zich massaal in het onderwerp. Een deel begrijpt precies wat het inhoudt en wat ze ermee kunnen; ze hebben een (online) training gevolgd en zijn zelf aan de slag gegaan met het maken van een funnel […]