Neem contact op met ons: info@onlinemarketingexpert.nl

lanceren

7 online marketingtips voor de lancering van een nieuwe dienst

Ken je dat gevoel? Je bent als ondernemer een tijd megadruk geweest met het werken aan een nieuwe dienst. Je bent rete-enthousiast en wanneer hij eindelijk klaar is, valt er een last van je schouders. Je staat te springen; laat maar komen die bestellingen en aanmeldingen. Wat een domper als resultaat vervolgens uitblijft. Dit hoeft […]

Slimmer met leads omgaan in minder tijd

6 misvattingen over online marketingcijfers

Kijk jij wel eens naar jouw online marketingcijfers? Zoals je conversie, het resultaat van social media-advertenties en e-mailcampagnes. En als het antwoord nee is, waarom niet? Veel ondernemers beginnen er niet aan omdat ze door de bomen het bos niet zien, of überhaupt niet weten waar ze moeten beginnen. Maar er zijn ook een aantal […]

Wat is een online marketing funnel

Wat is een online marketing funnel?

Je wordt ermee rond je oren geslagen tegenwoordig… de marketing funnel. Mede-ondernemers of online marketeers drukken je op het hart dat je écht niet zonder kan. Misschien hebben ze gelijk, maar wat is en doet een funnel nu precies? Veel ondernemers denken dat een marketing funnel hetzelfde is als een serie e-mails na een weggever, […]

investeren in jouw marketing

Het automatiseren van onlinemarketingprocessen, waarom is het een verstandige keus?

Wist je dat:Mensen jouw boodschap gemiddeld zo’n zeven keer moeten zien voordat ze klant bij je worden?Voldoende contactmomenten met je doelgroep is dus belangrijk. Door herhalende marketingactiviteiten te automatiseren, kun je ze efficiënter en effectiever uitvoeren. Andere voordelen zijn: Je legt een stevige basis voor je bedrijf. Je kunt een constante leadstroom genereren. Het maakt […]

Online-marketing-trends

Online marketingontwikkelingen in 2020, nieuwe kansen voor jouw bedrijf

Wat zijn de online marketingontwikkelingen voor 2020? Welke kansen bieden ze je om jouw bedrijf te laten groeien? Een professionele en actuele online strategie is onmisbaar, blijf dus op de hoogte van trends en wat er speelt op het gebied van online marketing.

LinkedIn of Facebook adverteren

Bouwen aan een flexibel team om je bedrijf te laten groeien

Wil je je bedrijf laten groeien? Benut je kostbare tijd dan slim en effectief. Wanneer je al het werk alleen doet en je dagen tot op het randje gevuld zijn, dan heb je je groeiplafond bereikt. Dit is voor veel ondernemers dan ook een spannend moment, ga je mensen in dienst nemen of niet? Gelukkig […]

online marketingstrategie

Kansen die veel ondernemers laten liggen

Iedere ondernemer en bedrijf is uniek. Toch heb ik in de praktijk ervaren dat ondernemers die in een bepaalde groeifase zitten, ongeacht hun vakgebied, vaak tegen dezelfde zaken aanlopen. Kansen die onbenut blijven omdat ze voor hen nog niet zichtbaar zijn. Omdat ik ook jou bewust wil maken van deze kansen, heb ik de belangrijkste […]

Ben je klaar voor een marketing funnel?

Help! Ik heb geen inspiratie voor nieuwe online content

Wanneer je je bedrijf wilt laten groeien is online zichtbaarheid één van de aspecten die je helpen je doel te bereiken. Om zichtbaar te worden en blijven is regelmatig content creëren belangrijk, maar wat als je creativiteit je in de steek laat? Grijp dan terug naar deze tips, ze helpen je bij het vinden van […]

IMU

De 7 belangrijkste inzichten, opgedaan bij ‘IMU Live’

Onlangs vond in het AFAS Circustheater Scheveningen het IMU Live event plaats. De Internet Marketing Unie (IMU) is een autoriteit op het gebied van groei en marketing, bij vrijwel iedere marketeer bekend. Tijdens dit grootschalige evenement deelden zij hun visie, inzichten en methoden op het gebied van online marketing en businessgroei met 1.800 genodigden. Ook […]

Marieke van Nispen - Online Marketing Expert - 8

Hoe een autoresponder je bedrijf laat groeien

E-mailmarketing ouderwets? Helemaal niet, het is nog steeds een van de meest effectieve online marketingtools. Mits je het goed inzet om optimaal resultaat te bereiken, helpt het je bedrijf zelfs flink groeien. Hoe? Door je klantreis in kaart te brengen, een goede strategie te bedenken én een autoresponder systeem te gebruiken. Wat het is en […]

investeren in jouw marketing

Investeer tijd in de groei van je bedrijf

Je hebt als ondernemer duizenden plannen en ideeën die succesvol kunnen worden, had je nu maar de tijd om ze uit te voeren. Wat zou je kunnen bereiken als je ineens wél tijd had? Je omzet zou groeien, het zou je meer rust geven en je zou de focus meer kunnen leggen op de strategie […]

online marketingstrategie

Een goede marketingbasis, dé sleutel tot succes

Hoe een goede online strategie jouw doelen helpt behalen Net als bij het bouwen van een huis is de fundering van je marketingstrategie het allerbelangrijkst. Als de basis staat, dan kun je erop verder bouwen. Maar is de fundering zwak, dan moet je in het ergste geval steeds opnieuw beginnen. Zo werkt het ook met […]