ONLINE MARKETING ANALYSE

Krijg inzicht in het effect van jouw online marketing acties én ontdek jouw nummer 1 focuspunt om direct beter resultaat neer te zetten.

Je bent al een tijdje bezig met online marketing; de funnel rondom jouw gratis weggever of webinar staat. Er zijn al een paar honderd leads doorheen gegaan en de eerste online verkopen zijn gerealiseerd. Nu is het tijd om op te schalen én meer rust te krijgen in je online marketing. Zodat je zelf meer kan gaan focussen op jouw core business en natuurlijk ook gewoon meer vrije tijd hebt.

Maar dat is ook meteen het punt:

Hoe kom je aan meer klanten?

Welke marketing acties waren nu rendabel?

En welke kosten alleen maar tijd, geld en energie?

“Niemand lijkt aan te kunnen tonen waar mijn verkopen vandaan komen: of de advertenties wel rendabel zijn, of dat de verkopen toch gewoon uit mijn organische bereik op social media en de mailings komen.”

Welkom in de wondere wereld van marketing ;-). Je hebt vast al ontdekt dat het niet altijd even eenvoudig is om te analyseren of jouw investeringen in tijd en geld ook daadwerkelijk terugverdiend worden. Er zijn zelfs enorm veel ‘specialisten’ die jou ook niet kunnen vertellen of jouw advertenties wel rendabel zijn. Of ze kijken niet verder dan hun eigen expertise, waardoor jij als ondernemer wordt neergezet als de spin in het web. Iedere specialist rapporteert aan jou en jij mag zelf bepalen wat voor jouw bedrijf de doorslaggevende factor is: de advertenties, het organische bereik op social media, de mailings, etc. Maar dat is helemaal niet expertise, daar had je toch die specialist voor ingehuurd?

Dus het is volkomen logisch dat jij door de bomen het bos niet meer ziet, aan alle knoppen draait en vervolgens niet het gewenste resultaat ziet onderaan de streep. Hoe fijn zou het zijn als wij eens met je meekijken en je precies aangeven wat het effect is van ieder onderdeel in jouw online marketing funnel? (Lees: wat is de zwakste schakel in het geheel, die de rest blokkeert?) En je vervolgens ook nog laten zien op welk onderdeel jij nu het beste kan focussen om verder door te groeien? Dat is wat we doen in onze online marketing analyse.

Klinkt goed, maar wat levert de analyse mij op?

One size fits all bestaat in onze ogen niet. Per bedrijf, per ondernemer en per type klant is het gewoonweg verschillend welke marketing acties aanslaan. Daarom is het heel belangrijk dat jij weet wat voor jou werkt. En dat is wat we doen met behulp van de online marketing analyse, waardoor je:

Inzicht krijgt in de resultaten van jouw online marketing funnel én weet welke van deze onderdelen de komende tijd jouw focus mag krijgen

Tijd bespaart, omdat je enkel tijd besteedt aan de marketing acties die voor jou het meest rendabel zijn.

Voorkomt dat je – doordat je geen idee hebt wat werkt – de goede onderdelen in je business om zeep helpt.

Rust ervaart, omdat een marketingexpert naar jouw marketing acties heeft gekeken en je zeker weet dat je jouw marketing op de juiste manier aanvliegt.

Uiteindelijk natuurlijk ook een hogere omzet neerzet, zodra je de nodige optimalisaties hebt doorgevoerd.

Het werkt als volgt

We vinden het belangrijk om jou als ondernemer volledig te ontzorgen. Daarom hoef je enkel de volgende 3 stappen te volgen na aanschaf van de online marketing analyse. De rest wordt voor je gedaan!

webinar

Stap 1

INLOGGEGEVENS AANLEVEREN

Het enige wat jij hoeft te doen is: aangeven waar je nu op vastloopt, inzicht geven in de sales en jouw inloggegevens (van de marketingtools die jij gebruikt) doorgeven.

plannen concretiseren

Stap 2

ONTVANG DE ANALYSE

Zodra we alle gegevens binnen hebben, gaan we voor je aan de slag en ontvang jij binnen een week de analyse. Met daarin jouw grootste optimalisatiekans om direct een beter resultaat neer te gaan zetten.

sparringspartner Online Marketing Expert

Stap 3

RESULTATEN BESPREKEN

Met het aanleveren van de analyse plannen we ook meteen een call in, waarin we de resultaten van de analyse bespreken. Zodat het niet alleen blijft bij een aantal cijfertjes en een conclusie, maar dat jij het ook 100% begrijpt en weet aan welke knoppen jij de komende tijd kan gaan draaien.

DE ONLINE MARKETING ANALYSE

Krijg binnen 2 weken inzicht in het effect van jouw online marketing acties én ontdek jouw nummer 1 focuspunt om direct beter resultaat neer te zetten. Inclusief een begeleidend gesprek en concrete adviezen, zodat je alle cijfers begrijpt en echte stappen kan zetten.

Nu voor maar €499 excl. btw.

WIE GAAT JOUW ONLINE MARKETING FUNNEL ANALYSEREN?

Mijn naam is Marieke van Nispen en ik ben de oprichter van Online Marketing Expert. Samen met mijn team heb ik in de afgelopen jaren al heel wat gedreven ondernemers, trainers, coaches en experts geholpen bij het opschalen van hun business.

We hebben een veelzijdig team, waarin iedereen zijn eigen expertise heeft. In de online marketing analyse gaan de strateeg en de funnelspecialist in jouw online marketing funnel duiken. Waarbij zij vanuit meerdere invalshoeken het totaalplaatje belichten en alle onderdelen van jouw funnel analyseren. Met als resultaat: een overview van wat jouw funnel nu echt oplevert, het belangrijkste focuspunt voor de komende tijd en gerichte adviezen om mee aan de slag te gaan. En hierbij zeggen we altijd: we doen het goed, of we doen het niet. Dat zegt genoeg over wat je van deze analyse kan verwachten.

Dit is wat onze klanten zeggen over ons

Marij Bakt Brood

“Wat een verademing om samen te werken met Marieke van Nispen en haar team. Met recht een expert! Van harte aan te bevelen.

De scan van mijn FB-ADS, MailBlue, Phoenix, Plug&Pay en Google historie is het geld dubbel en dwars waard. Fijn direct contact en je merkt direct dat zij hun tanden in jouw bedrijf willen zetten. Ik ben er super blij mee en kijk uit naar een lange samenwerking."

Marije Pelgrum Berghuis | Marije Bakt Brood

“Toen mijn functie bij een marketingbureau ophield, besloot ik voor de volle 100% voor mijn eigen bedrijf te gaan. Dat betekende dat ik gefocust en strategisch moest gaan werken, serieuze plannen maken. Ik had al veel ervaring binnen de marketing, dus ik wist wel hoe een funnel en e-mailmarketing werkte, maar toch zag ik er als een berg tegenop om eraan te beginnen voor mezelf. Het was te veel, te groot. Ik wist dat ik iemand nodig had om er structuur in aan te brengen. Na de calls met Marieke wist zij alles wat we besproken hadden om te toveren in een volledig uitgedacht plan, een stapsgewijs proces. Die structuur en proactiviteit is precies wat ik nodig heb, ik hoef haar nergens aan te herinneren en ik heb het gevoel dat ze mét me werkt in plaats van vóór me. Het geeft rust en vertrouwen dat ik echt van haar op aan kan, dat ze samen met mij aan mijn bedrijf bouwt."

Marit Hilarius | MHilarius Fotografie

Marit Hilarius

Wil jij doorgroeien met jouw bedrijf en vraag jij je af welke marketing acties voor jou het meest rendabel zijn? Klik op de knop hieronder en schaf de online marketing analyse aan.

Meestgestelde vragen (en eerlijke antwoorden)